Over ons

KinderVakantieWerk (KVW) Zand-Wandelbos, de Reit en Zorgvlied is een Tilburgse vrijwilligersorganisatie. We bestaan in 2024 al 65 jaar en dus zijn we jarig: DAT GAAN WE VIEREN!

Activiteiten voor kinderen op de basisschool

Aan het einde van de zomervakantie organiseren wij een week lang activiteiten. Bijvoorbeeld: grote groepsspelen, spelletjes, sporten, busdagen en toneel. Elk jaar hebben we een ander thema.

Hier vind je voorbeelden van programma-onderdelen en thema’s.

Voor wie?

Alle kinderen die in het schooljaar 2023/2024 op de basisschool zaten mogen meedoen.

Wanneer?

Dit jaar is het Kindervakantiewerk van zondag 11 – 16 augustus. Op zondag 11 augustus is de kennismakingsmiddag! KVW is elke dag van ’s morgens kwart over negen tot ’s middags vijf uur. Behalve op busdagen, dan zijn we wat later thuis.

Wat kost het?

Per kind zijn de kosten € 44.00 euro

Meer informatie over de kosten.

Vrijwilligersorganisatie

Bij KVW Zand-Wandelbos werken alleen maar vrijwilligers. We worden dus niet betaald, we doen mee omdat we dat leuk vinden. Uw kind is bij ons in goede handen.