Wachtlijst inschrijvingen 2018

Helaas zitten we op dit moment voor beide weken vol. We hebben niet genoeg vrijwilligers om nog meer kinderen mee te laten doen.

Ervaring leert ons echter dat dit komende weken nog kan veranderen daarom wil ik voorstellen dat u zaterdag 4 augustus tussen 13.00 en 15.00 uur bij ons langs komt om te horen of er nog plek is vrij gekomen.  U kunt dan ter plekke inschrijven en contant of via overboeking betalen (wij sturen een betaalverzoek en dat dient direct voldaan te worden).

Mocht u alleen willen inschrijven voor 2e week dan kunt u ook op vrijdag 10 augustus tussen 17.00 en 18.00 uur binnen lopen

Bezoek adres: Beneluxlaan 76

Bij inschrijving van een extra vrijwilliger/leiding (16+) kunnen er steeds 6 extra kinderen meedoen