KVW 2020 afgelast

Beste ouders, verzorgers en kinderen,

Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen rondom de COVID-19-pandemie, moeten wij tot onze grote spijt Kindervakantiewerk Zand-Wandelbos 2020 annuleren.

Tot 1 september mogen er geen evenementen plaatsvinden en hieronder valt ook ons KVW. Dit nieuws komt waarschijnlijk niet geheel onverwacht, maar is daarom niet minder verdrietig. De gezondheid van de kinderen en onze vrijwilligers staat natuurlijk voorop, dus een KVW zoals we gewend zijn, zal helaas niet te realiseren zijn met de maatregelen die gehandhaafd worden. Desalniettemin zijn onze vrijwilligers erg enthousiast om KVW op alternatieve wijze vorm te geven. Hier wordt momenteel druk over nagedacht achter de schermen. Houd Facebook en onze website in de gaten voor het laatste nieuws hierover!

Wij bedanken in het bijzonder onze vrijwilligers voor hun inzet van de afgelopen tijd en voor de komende tijd. Zij hebben al veel energie gestoken in het maken van de programma’s die nu niet door kunnen gaan.

We hopen jullie allemaal weer te zien bij KVW 2021!! Dan gaan we er een dubbel knallend jaar van maken.

Namens het bestuur van Kindervakantiewerk Zand-Wandelbos